Paulina Styś-Nowak dnia 2017/07/05

Nocna owsianka z jagodami


Jako, że mój poprzedni przepis na nocną owsiankę z musem truskawkowym cieszył się sporą popularnością mam dla Was nową propozycję na szybką owsiankę z lodówki. Przepiękna wersja jagodowa!


Składniki na 1 porcję:

  • Płatki owsiane - 5 łyżek
  • Nasiona chia - 1 łyżka
  • Mleko (krowie lub roślinne) - 1 szklanka
  • Jagody - 4 łyżki + do przybrania
  • Banan - 1/2 sztuki
  • Migdały - łyżka
  • Miód (opcjonalnie) - łyżeczka


Sposób przygotowania nocnej owsianki z jagodami:

  • Wieczorem wsyp do miski płatki, nasiona chia - zalej wszystko mlekiem, wymieszaj i odstaw na noc lodówki.
  • Rano dodaj zmiksowane jagody i wmieszaj.
  • Połowę masy nałóż do szklanki, dodaj posiekanego w plastry banana, nałóż resztę masy.
  • Owsiankę ozdób migdałami i jagodami.


Wartość odżywcza nocnej owsianki jagodowej:

  • Energia: 576 kcal
  • Białko: 20 g
  • Tłuszcz: 20 g
  • Węglowodany: 75 g
  • Błonnik pokarmowy: 13 g


Nocna owsianka jagodowa jest dobrym źródłem:
  • Składników mineralnych: potasu, wapnia, magnezu, żelaza, cynku;
  • Witamin: E, C, kwasu foliowego, B1, B2, B6, B12, PP;


Wypróbuj inne przepisy na zdrowe owsianki:

Chcesz zdrowo schudnąć?

Pobierz za darmo mój jadłospis odchudzający 1500kcal.

Pobierz za darmo

29 komentarzy:

  1. Mniam, zjad�oby si�, jak potrzebujecie troch� starych przepis�w, to zapraszam na przepisybabci.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani przepis na lodówkową owsiankę jest genialny- wykorzystałam go z poprzedniego wpisu i od tamtej pory robię ją prawie codziennie w najróżniejszych wariantach z owocami sezonowymi- z jagodami i malinami też już próbowałam :) Polecam dodać do owsianki jeszcze dużą łyżkę kremu czekoladowego- jest przepyszna!! Krem czekoladowy "wyjęłam" z Pani przepisu na ciasto gruszkowe- w tamtej wersji był z przecierem z dyni, a ja zmiksowałam tylko orzechy nerkowca, daktyle (wcześniej namoczone) i banana. Podsumowując- strasznie cieszę się, że trafiłam na Pani bloga, z niecierpliwością czekam na każdy nowy przepis :) Pozdrawiam!!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że smakuje! U mnie też lodówkowa owsianka nieustannie rządzi :)

      Usuń
  3. owsianka lodówkowa rządzi!!!jak zapomnę wieczorem zalać płatki mlekiem, robię to rano w pracy i na 10.00 śniadanko idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 21 czerwca zakupiłam u pani książkę, niestety do tej pory jej nie dostałam. Na e-mail przyszło mi potwierdzenie zakupu, potwierdzenie przelewu. Pisałam już kilkakrotnie e-mail ale zero odezwu, naprawdę 20 zł to jest pieniądz, za który nakupilabym sobie przynajmniej jakiś produktów, a tak to jestem stratna. Proszę w takim razie jeśli nie ma pani zamiaru wysyłać książki oddać chociaż pieniądze. Jestem strasznie zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,

      Nie otrzymałam od Pani żadnego e-maila ani nie widzę Pani adresu e-mail w systemie płatności. Proszę napisać do mnie na adres e-mail: cojescnet@gmail.com z e-maila, z którego był dokonywany zakup. Zdarza się, że książka nie była wysyłana przez niezależny ode mnie błąd ze strony przelewów24. Wówczas zawsze wysyłałam ją ręcznie. Przy czym nie dostałam od Pani żadnej wiadomości z e-maila wpisanego w nicku (kamax19x@gmail.com). Bardzo proszę o kontakt - wyślę książkę lub zwrócę pieniądze.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Przejrzałam jeszcze wpłaty z 21 czerwca i mam Panią Kamilę z adresem e-mail z końcówką "icloud.com". Jeśli to Pani to proszę podać inny adres e-mail do wysyłki, ponieważ wysyłałam książkę już 2-krotnie (faktycznie była wiadomość, że książka nie dotarła) i chyba nie docierają one na Pani skrzynkę mailową.

      Proszę podać inny adres e-mail do wysyłki.

      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Tak to moja końcówka. W takim razie proszę wysłać na kamax19x@gmail.com

      Usuń
    4. Ok, przed chwilą wysłałam. Gdyby nie dotarło proszę pisać.

      Usuń
    5. Jeśli to nie problem to mogłaby pani spróbować na jeszcze inny email tym razem na wp.pl bo niestety nie wiem, dlaczego ale maile w ogóle nie dochodzą. Teraz to już wszystkie, nie tylko od pani www.moni.96@wp.pl

      I przepraszam za tyle kłopotu.

      Usuń
    6. Wysłałam (na pewno ma być na początku "www"?). Być może skrzynka jest przepełniona i nie ma już miejsca.

      Pozdrawiam

      Usuń
    7. Bez "www" na początku... Już sama nie wiem co piszę.. Przepraszam.

      Usuń
    8. Ok, wysłałam raz jeszcze ;)

      Usuń
  5. Wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie cierpiałam płatków owsianych ale w takiej wersji są przepyszne ❤️❤️ Moje ulubione śniadanie od dzisiaj ❤️����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Bo płatki owsiane to bardzo zdrowa rzecz :)

      Usuń
  7. 50g płatków owsianych to jedna porcja produktów zbożowych czy dwie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mleko którym zalewamy owsiankę ma być gorące?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra owsianka :)
    Ale mam jedno pytanko, więc zadam je tutaj bo w komentarzu na stronie ,,jadłospisy" nie przechodzi

    Obecnie wychodze z niedożywienia i chce przytyć. Moim celem jest dojśc do kaloryczności 2500, przy której waga powinna ruszyć w góre. Mam jednak problem z apetytem i szybko się przejadam, mimo że staram się jeść normalnie od dłuższego czasu. Najlepiej czuje się właśnie po śniadaniu (zwykle owsianka) które ma około 500 kalorii. Czy mogłabym w takiej sytuacji rozłożyć równomiernie kalorycznośc na 5 posiłków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jeśli tak jest Ci łatwiej zjeść odpowiednią ilość kalorii to jak najbardziej.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Dziękuje za odpowiedź :)
    Podobają mi się Pani przepisy i chętnie z nich korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy można zrobić całość wieczorem? Banan nie sczernieje?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Paulinko przepis znakomity DOBRZE, że udało mi się na niego trafić cały czas jestem wielką miłośniczką Pani sposobu na zdrowie, pięknie dziękuję i bardzo proszę o jeszcze, mam przed sobą wiele pracy i walki i zdrowie ale z Panią dam radę, Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń